Кроссовер behringer ultradrive pro dcx2496

Кроссовер behringer ultradrive pro dcx2496

Учитывая грядущую покупку сабов Taped Horn 15″ крайне интересуют процессоры-кроссоверы. В частности Behringer ULTRADRIVE DCX 2496. Причина интереса проста — при заявленной цене (370-380$ учитывая доставку на ИБэй, а по-русски около 12.000 рублей) и декларируемых возможностях прибора просто невозможно не поинтересоваться мнением тех, кто им пользовался.

Насколько удобен прибор в работе, не поганит ли звук, встречались ли косяки и глюки?

И ещё есть ли что-то по сходной цене но превосходящее этого Бехра по качеству и надёжности при сходных возможностях?

Я в беренджеровскую лотерею наигрался досыта. Взял сегодня(кстати обмываем) DriveRack PA+. машина класс. Свои деньги отрабатывает и свою нишу в сегменте этих приборов занимает достойно.

Добавлено через 1 минуту
а у вас, я гляжу, все очень достойно. не портите звуковую картинку.

По крайней мере стараюсь держать планку — очень оно полезно, когда заказчик выбирает между тобой и ещё кем-то. С другой стороны и денег лишних не бывает.

А DriveRack PA в соседней ветке ругали за излишний шум [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] И ещё, он как я понял 24бит х 48гц? [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] Хотелось бы 24бит х 96гц, у Бехра этот режим есть.

С другой стороны и более богатый DriveRack 260 и ZC работают на 48 гц.

Учитывая грядущую покупку сабов Taped Horn 15″ крайне интересуют процессоры-кроссоверы. В частности Behringer ULTRADRIVE DCX 2496. Причина интереса проста — при заявленной цене (370-380$ учитывая доставку на ИБэй, а по-русски около 12.000 рублей) и декларируемых возможностях прибора просто невозможно не поинтересоваться мнением тех, кто им пользовался.

Насколько удобен прибор в работе, не поганит ли звук, встречались ли косяки и глюки?

И ещё есть ли что-то по сходной цене но превосходящее этого Бехра по качеству и надёжности при сходных возможностях?

Посмотрите На Digisynthetic.Вполне надежные аппараты.Во всяком случае шума гораздо меньше и звучат гораздо лучше чем Dbx.

Xilica [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Добавлено через 41 секунду
вроде это

Братцы, я бы с удовольствием пообсуждал превосходные качества Biamp Nexia SP, но давайте вернёмся к нашим баранам? Оно конечно, Бентли приятнее обсуждать, чем Газон, но что же делать, на Бентли пока только мечтать покататься могу. )))

В самом деле, я так понимаю, что уровнем ниже, чем Digisynthetic DS 226 при моём аппарате опускаться крайне не рекомендуется. Так?

Я тут порылся малость в сети и пришёл к выводу, что в цифровых кроссоверах гораздо критичнее качество ЦАП-АЦП, чем свойства фильтров. Так ли это?

К сожалению кроме снисходительно-принебрежительного отклика Дмитрия Тумасова я ничего не нашел

непонял фразу-поподробнее плиз

я бы рекомендовал BIAMP Nexia SP- 4 канала вход , 8 каналов выход .

про биамп для лабуха- неподойдет — руление только с компа. не морде вообще ничего нет.

На сегодня думаю это лучший процессор с колоссальными возможностями.

можно и согласиться. но не в обсолюте — есть Апекс. есть лэйка. галилео -ну тоесть для нас экзотика изза цены.

про берхрюндера — он не по разработке плохой -а по качеству сборки — тоесть изза косяков сборки -в том числе ляпы в пайке . — прибор может глючить ( проседание\+5в шины) .
грубо говоря -он сырой. если вы не технарь и нехотите заморачиваться апгредом — то наверное брать нестоит.

Помнится мне, где-то Дима Тумасов выкладывал рекомендованные им малоизвестные, но приличные цифровые кроссоверы. А вот где — не могу найти.

речь шла про вольту 2х6
он же аалонг. он же дб-марк. ДАКи стоят очень приличные.(«ВВ»)

Добавлено через 25 минут
tda-audio, Если я правильно понял, при бюджете до 20.000 Вы рекомендуете Volta DSP 2×6? ЦАП-АЦП у него действительно впечатляет — 64бит х 96 кгц и цена очень приятная.

про биамп для лабуха- неподойдет — руление только с компа. не морде вообще ничего нет.

Вот как раз для лабухов самое то! Никто шаловливыми ручками не будет крутить )))
1. Лабухи обычно в комплекте с компами ))) поэтому проблем подключить — нет
2. Какие такие рулежные настройки требуют органов управления на морде подобных агрегатов? это же не живой концерт с мониторными линиями, которые например подвинули или поменяли разворот и вся настройка полетела к чертям.
3. Приехали на точку — отстроили АС, пресет под этот зал сохранили. Причем как бэ настройки фильтров и кроссоверов и трогать-то особо не надо. поигрались с eq и усё. песни лабать )))
4. Дороговат зараза — это да (((

еще в догонку украинским форумчанам

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

а DAC (цапы) тежи стоят что и в вольте и в дб-марке и в аолонге

бюр-браун (bb pcm1730e)

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

вот так обманчива внешность в мире брендов. у меня например со свинами фиговые ассоциации.. -а тут на тебе.

скажите сильно качество ЦАП-АЦП Volta DSP 2×6 страдает по отношению к DBX PA?

у вольты (свен.аолонг.дб-марк) — качество наголову выше по используемым компанентам..

Учитывая грядущую покупку сабов Taped Horn 15″ крайне интересуют процессоры-кроссоверы. В частности Behringer ULTRADRIVE DCX 2496. Причина интереса проста — при заявленной цене (370-380$ учитывая доставку на ИБэй, а по-русски около 12.000 рублей) и декларируемых возможностях прибора просто невозможно не поинтересоваться мнением тех, кто им пользовался.

Насколько удобен прибор в работе, не поганит ли звук, встречались ли косяки и глюки?

И ещё есть ли что-то по сходной цене но превосходящее этого Бехра по качеству и надёжности при сходных возможностях?

Вот почитайте внимательно [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]Цифровые-процессоры-обработки-или-Loudspeaker-Management-System

В ближайшее время собираюсь покупать DriveRack PA+. Нет ли у Вас инструкции на русском? На самом ли деле машина класс?

Есть на РА.
Нет, далеко не класс. Я выше выкладывал ссылку на форум, где конкретно перемыты косточки дешевым процессорам. Почитайте, а то наступите на ржавые грабли.

Andrew Voice,скиньте пожалуйста на PA инструкцию. Ссылку почитал. На дорогой процессор нет средств. Из дешевых хрюшу не хочу — как пишут многие, сбои и ломается. Выбирал из дбх и вольта. Вот и остановился на двх. Как мне кажется более легкий и понятный интерфейс.

Давайте ящик. Мне с хрюшей повезло — ни одного сбоя. Сейчас хочу попробовать Peavey VX26. Если хочется DBX, то не ниже 260

непонял фразу-поподробнее плиз
Я конкретно о #18: [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]Цифровые-процессоры-обработки-или-Loudspeaker-Management-System не больше, Дмитрий.

А кто что знает как работают процесоры MS-max и Пивеи ? Кто их щупал ? Они ведь тоже не дорогой котегории, особенно MS-max интересует (20000 руб.)

все верно -про мск-макс говорил ! мс-макс неособото то и скрывал этот путь (заказывать в китае под своим лого)

Не во всех.. вот пресет просто для биампа ZX5

Да, вот в биампе нормально, а в триампе (жёлтенькие) — конкретный косяк. И главное — не получается выйти в режим разрешения регулировки экалайзера. Какой режим допуска к регулировкам не выберу — дулю.

Гм. «триамр» Zx5-х — это как?

Это, Алексей, видимо, сабвуфер+Zx5 в биампе.

ВОТ СПАСИБО!
Век живи — век учись, дураком помрёшь. )))

Обещали после 20-го про Таппеды продолжение. smile:

Обещали после 20-го про Таппеды продолжение. smile:
Я не забыл. Просто усилки Василия придут числу к 30 мая. Форсмажор-с.

Volta по звуку нравится, но функционал скромный. Нет компрессора!

Бехр наоборот, функционал отличный, но звук искажает.
Все рулится за 5 сек! Удобно и быстро.
По надежности — всего один прибор с проблемами был.. перезагружался! Вылечил без паяльника!

Вылечил без паяльника!

.а можно ссылку на буржуйскии сайт про переделку бехра?

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] 🙂

Так же где то на буржуйских форумах читал что у Бехра АЦП/ЦАП-ы не очень качественные.. там же были рекомендации по их перепайке.

Че-то я не понял, чем лучше АК4396? Что меняется в звуке установив их вместо АК4393?

В чем именно проявляется «беда»?

я бы сказал он менее разборчивый, внятный и его просто меньше, при одинаковых настройках.

Вопрос к спецам от лабуха, причем полнейшего.
Не вдаваясь особо в ттх.
Нынче имеется в комплекте (дискотека/клуб) данный процессор «оторванное ухо» он же берингер ультрадрайв про 2496, в интернетах продают DBX DriveRack PA+ 2X6 по доступной цене. Стоит ли менять процессор? Ухо три года работал без нареканий по отказоустойчивости, но по звуку и отзывам звукачей кто отстраивал систему он не ахти какой.
Есть смысл в замене устройств?
Я понимаю, что ща спросите какие цели преследую и тп, ну вот просто если сравнить два проца что лучше ухо или dbx? Или они одинаковые..

Смысла замены никакого нет,если только для Вас не важней функция авто-эквализации в DBX DriveRack PA+.
Звучит он хуже чем DCX2496,звук прилично мылит.

Разницу в АЦП и ЦАП уже описал DJ-Shocker :aga:

По возможностям коммутации тоже DCX2496 гораздо удобней.

Все понял. А тогда что есть лучше вышеупомянутых экземпляров за 15-18 рублей? Начальствоьпока деньги дает, нужно пользоваться моментом. Наверное ответ будет — ничего?))

С таким функционалом как у DCX2496,пожалуй трудно найти более качественную замену.
Если с уменьшением функций и немного лучше по звучанию,то можно вышеописанную в теме VOLTA.
Почитайте и решите для себя сами что Вам удобно.

Все понял. А тогда что есть лучше вышеупомянутых экземпляров за 15-18 рублей? Начальство пока какие-то деньги дает, нужно пользоваться моментом. Наверное ответ будет — ничего?))

Вроде есть неплохие процессоры у Volta[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
и Digisyntetic ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]) [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Sasha May пользуется и тем и другим(он выше уже отписал резюме).
Имею в виду VOLTA и DCX2496
Volta по звуку нравится, но функционал скромный. Нет компрессора!

Бехр наоборот, функционал отличный, но звук искажает.

Volta по звуку нравится, но функционал скромный. Нет компрессора! С таким же успехом можно сказать — Шур СМ58 по звуку нравится, но нет компрессора. А ещё у Volta нет бухты для намотки проводов, ревера, кофеварки и шагомера. Никуда не годится прибор!

Компрессор в процессорах управления звуком на фиг не нужен, он там просто лишний. Хотя бы потому, что если процессор стоит рядом со сценой (а он по определению должен стоят там в усилительном рэке, а не у пульта), то оперативно отрегулировать уровень компресии в MAIN-выходе становится той ещё задачей. Мухи отдельно, котлеты отдельно.

Alexandergor, так и в Берине нет компрессора, там есть динамический эквалайзер.
А как так он искажает звук? Единственное что я заметил, ухудшается качество звука при слишком слабом входном сигнале. Типа не вся разрядность микросхем действует. Но при достаточном уровне все отлично. Или может Вы не про это?

Добавлено через 4 минуты
С таким же успехом можно сказать — Шур СМ58 по звуку нравится, но нет компрессора. А ещё у Volta нет бухты для намотки проводов, ревера, кофеварки и шагомера. Никуда не годится прибор!

Компрессор в процессорах управления звуком на фиг не нужен, он там просто лишний. Мухи отдельно, котлеты отдельно.

А что говорить о dbx? Комбайн целый.

. Компрессор в процессорах управления звуком на фиг не нужен, он там просто лишний. . Ну, не так всё грустно.:rolleyes:
В хороших контроллерах лимитер ограничивает пики, а RMS компрессор среднюю мощность.

А в некоторых контроллерах, например, в Nova компрессор вообще очень интересно работает. Сначала как мягкий ограничитель RMS, а если неадекватный джедай, не обращая внимания на индикаторы, будет и дальше повышать уровень сигнала, то в компрессоре включается обратная характеристика — чем выше джедай двигает фейдер, тем тише звучит музыка. :vah:Очень забавное зрелище!

И лишь при уменьшении входного уровня, нормальная громкость и характеристика компрессора восстанавливаются.

Самые старательные из представителей Джедаев, напоровшись на подобный прибор, хронически выкручивают все EQ в крайнее правое положение.:spiteful:

Само собой гарантировано проверят самый верный способ — выкручивание Gain и Master до упора, с гарантированными клипами всего пульта.

Вот так — здорово. Крайне полезно для глухих джедаев! Сам удивился, когда это случайно обнаружил.

Мануал на немецком, некоторые моменты были не очень понятны. Задавал вопрос о контроллере специалистам Дилер-Центра, но из разговора с ними, понял, что они в этом контроллере сами ничего не понимают.

Интересно, а в дешёвой копии (NAG) компрессор тоже так работает?

Добавлено через 3 минуты
..Само собой гарантировано проверят самый верный способ — выкручивание Gain и Master до упора, с гарантированными клипами всего пульта. Похоже, для защиты от такого изощрённого изнасилования аппаратуры и придуман этот компрессор.:smile:

Ну, не так всё грустно.:rolleyes:
В хороших контроллерах лимитер ограничивает пики, а RMS компрессор среднюю мощность.

А в некоторых контроллерах, например, в Nova компрессор вообще очень интересно работает. Сначала как мягкий ограничитель RMS, а если неадекватный джедай, не обращая внимания на индикаторы, будет и дальше повышать уровень сигнала, то в компрессоре включается обратная характеристика — чем выше джедай двигает фейдер, тем тише звучит музыка. :vah:Очень забавное зрелище!

И лишь при уменьшении входного уровня, нормальная громкость и характеристика компрессора восстанавливаются.
Похожая система у Peecker Sound, крутил как-то дискач в заведении одном, так у них он вообще под замком стоял, я видел как срабатывает компрессор, чем больше грузишь, тем тише играет, я входные убавил, звук в норм, но пришел иХХХний джедай после меня, как врубит-уровень компресии только и светился, при этом кстати звук как из:jopa: становится.

Источник

Кроссовер behringer ultradrive pro dcx2496

This End User License Agreement (the «Agreement») is a binding Agreement between you («End User,» «you» or «your») and Music Tribe Innovation DK/AS («Company,» «we,» «us» or «our»). This Agreement governs the relationship between you and us, and your use of the Company’s Software. Throughout this Agreement, End User and Company may each be referred to as a «Party» or collectively, the «Parties.»

If you are using the Software on behalf of your employer or another entity (an «Organization») for whose benefit you utilize the software or who owns or otherwise controls the means through which you utilize or access, then the terms «End User,» «you,» and «your» shall apply collectively to you as an individual and to the Organization. If you use or purchase a license or to or on behalf of an Organization, you hereby acknowledge, warrant, and covenant that you have the authority to 1) purchase a license on behalf of the Organization; 2) bind the Organization to the terms of this Agreement.

By downloading, installing, accessing or using, you: (a) affirm that you have all of the necessary permissions and authorizations to access and use; (b) if you are using the Software pursuant to a license purchased by an organization, that you are authorized by that organization to access and use; (c) acknowledge that you have read and that you understand this Agreement; (D) represent that you are of sound mind and of legal age (18 years of age or older) to enter into a binding Agreement; and (e) accept and agree to be legally bound by the terms and conditions of this Agreement.

If you do not agree to these terms, do not download, install, access, or use the software. If you have already downloaded the software, delete it from your computing device.

The Software is licensed, not sold, to you by Music Tribe for use strictly in accordance with the terms of this Agreement.

License

Subject to the terms of this Agreement and, if applicable, those terms provided in the License Agreement, Music Tribe grants you a limited, non-exclusive, perpetual, revocable and non-transferable license to download, install and use the Software a that you own or control.

Restrictions

You agree not to, and you will not permit others to:

  • License, sell, rent, lease, assign, distribute, transmit, host, outsource, disclose, or otherwise commercially exploit the Software or make the Software available to any third party
  • Modify, make derivative works of disassemble, decrypt, reverse compile, or reverse engineer any part of the Software
  • Remove, alter, or obscure any proprietary notice (including any notice of copyright or trademark) of Music Tribe or its affiliates, partners, supplier, or the licensors of the Software
Intellectual Property

All intellectual property rights, including copyrights, patents, patent disclosures and inventions (whether patentable or not), trademarks service marks, trade secrets, know-how and other confidential information, trade dress, trade names, logos, corporate names and domain names, together with all of the goodwill associated therewith, derivative works and all other rights (collectively, «Intellectual Property Rights») that are part of the Software that are otherwise owned by Music Tribe shall always remain the exclusive property of Music Tribe (or of its suppliers or licensors, if and when applicable). Nothing in this Agreement grants you (or any Organization) a license to Music Tribe’s Intellectual Property Rights.

You agree that this Agreement conveys a limited license to use Music Tribe’s Intellectual Property Rights, solely as part of the Software (and not independently of it), and only for the effective Term of the license granted to you hereunder. Accordingly, your use of any of Music Tribe’s Intellectual Property Rights independently of the Software or outside the scope of this Agreement shall be considered an infringement of Music Tribe’s Intellectual Property Rights. This shall not limit; however, any claim Music Tribe may have of a breach of contract in the event you breach a term or condition of this Agreement. You shall use the highest standard of care to safeguard all Software (including all copies thereof) form infringement, misappropriation, theft, misuse, or unauthorized access. Except as expressly granted in this Agreement, Music Tribe reserves and shall retain all rights, title, and interest in the Software, including all copyrights and copyrightable subject matter, trademarks and trademark able subject matter, patents and patentable subject matter, trade secrets, and other intellectual property rights, registered, unregistered, granted, applied-for, or both now in existence and that may be created, relating thereto.

You (or the Organization, if and as applicable) shall retain ownership of all Intellectual Property Rights in and to the work products that you create through or with the assistance of the Software.

Your Suggestions

Any feedback, comments, ideas, improvements, or suggestions (collectively, «Suggestions») provided by you to Music Tribe with respect to the Software shall remain the sole and exclusive property of Music Tribe.

Music Tribe shall be free to use, copy, modify, publish, or redistribute the Suggestions for any purpose and in any way without any credit or any compensation to you.

Modifications to Software

Music Tribe reserves the right to modify, suspend or discontinue, temporarily or permanently, the Software or any service to which it connects, with or without notice and without liability to you.

Updates to Software

Music Tribe may from time to time provide enhancements or improvements to the features/functionality of the Software, which may include patches, bug fixes, updates, upgrades, and other modifications («Updates»).

Updates may modify or delete certain features and/or functionalities of the Software. You agree that Music Tribe has no obligation to (i) provide any Updates, or (ii) continue to provide or enable any features and/or functionalities of the Software to you.

Third-Party Software

Third party software and data («Third-Party Software») may be attached to the Software. You acknowledge and agree that, if you wish to obtain Third-Party Software on other terms, you should acquire this Third-Party Software directly from its suppliers.

In no event shall such separate license agreements or additional terms and conditions between You and the supplier be binding on Company or impose any additional obligations, or obligations inconsistent with the terms of this Agreement, upon Company whatsoever.

The party providing the Third-Party Software is responsible for any warranty or liability related arising from the Third-Party Software. MG-IP is not responsible in any way for the Third-Party Software or your use thereof.

Term and Termination

This Agreement shall remain in effect until terminated by you or Music Tribe.

Music Tribe may, in its sole discretion, at any time and for any or no reason, suspend or terminate this Agreement with or without prior notice.

This Agreement will terminate immediately, without prior notice from Music Tribe, if you fail to comply with any provision of this Agreement. You may also terminate this Agreement by deleting the Software and all copies thereof from your computer.

Upon termination of this Agreement, you shall cease all use of the Software and delete all copies of the Software from your computer.

Termination of this Agreement will not limit any of Music Tribe’s rights or remedies at law or in equity in case of breach by you (during the term of this Agreement) of any of your obligations under the present Agreement.

Indemnification

You agree to indemnify, defend and hold harmless, Music Tribe and its officers, directors, employees, agents, affiliates, successors, and assigns from and against any and all losses, damages, liabilities, deficiencies, claims, actions, judgments, settlements, interest, awards, penalties, fines, costs or expenses of whatever kind, including reasonable attorney’s fees, arising from or relating to : (i) your use or misuse of the Software; (ii) your failure to comply with any applicable law, regulation or government directive; (iii) your breach of this Agreement; or (iv) your Agreement or relationship with an Organization (if applicable) or any third party. Furthermore, you agree that Music Tribe assumes no responsibility for the information or content you submit or make available through this Software or the content that is made available to you by third parties.

No Warranties

The Software is provided to you «As is» and «As available» and with all faults and defects without warranty of any kind. To the maximum extent permitted under applicable law, Music Tribe, on its own behalf and on behalf of its affiliates and its and their respective licensors and service providers, expressly disclaims all warranties, whether express, implied, statutory or otherwise, with respect to the Software, including all implied warranties of merchantability, fitness for a particular purpose, title and non-infringement, and warranties that may arise out of course of dealing, course of performance, usage or trade practice. Without limitation to the foregoing, Music Tribe provides no warranty or undertaking, and makes no representation of any kind that the Software will meet your requirements, achieve any intended results, be compatible or work with any other software, systems, or services, operate without interruption, meet any performance or reliability standards or be error free or that any errors or defects can or will be corrected.

Without limiting the foregoing, neither Music Tribe nor any of Music Tribe’s provider makes any representation or warranty of any kind, express or implied: (i) as to the operation or availability of the Software, or the information, content, and materials or products included thereon; (ii) that the Software will be uninterrupted or error-free; (iii) as to the accuracy ,reliability, or currency of any information or content provided through the Software; or (iv) that the Software, its servers, the content, or emails sent from or on behalf of Music Tribe are free of viruses, scripts, trojan horses, worms, malware, time bombs or other harmful components.

Some jurisdictions do not allow the exclusion of or limitations on implied warranties or the limitations on the applicable statutory rights of a consumer, so some or all of the above exclusions and limitations may not apply to you.

Limitation of Liability

Notwithstanding any damages that you might incur, the entire liability of Music Tribe and any of its suppliers under any provision of this Agreement and your exclusive remedy for all the foregoing shall be limited to the amount actually paid by you for the Software.

To the maximum extent permitted by applicable law, in no event shall Music Tribe or its suppliers be liable for any special, incidental, indirect, or consequential damages whatsoever (including, but not limited to, damages for loss of profits, for loss of data or other information, for business interruption, for personal injury, for loss of privacy arising out of or in any way related to the use of or inability to use the Software, third-party software and/or third-party hardware used with the Software, or otherwise in connection with any provision of this Agreement), even if Music Tribe or any supplier has been advised of the possibility of such damages and even if the remedy fails of its essential purpose.

Some states/jurisdictions do not allow the exclusion or limitation of incidental or consequential damages, so the above limitation or exclusion may not apply to you.

Severability

If any provision of this Agreement is held to be unenforceable or invalid, such provision will be changed and interpreted to accomplish the objectives of such provision to the greatest extent possible under the applicable law and the remaining provisions will continue in full force and effect.

No failure to exercise, and no delay in exercising, on the part of either party, any right or any power under this Agreement shall operate as a waiver of that right or power. Nor shall any single or partial exercise of any right or power under this Agreement preclude further exercise of that or any other right granted herein. In the event of a conflict between this Agreement and any applicable purchase or other terms, the terms of this Agreement shall govern.

Amendments to this Agreement

Music Tribe reserves the right, at its sole discretion, to modify or replace this Agreement at any time. If a revision is material, we will provide at least 30 days’ notice prior to any new terms taking effect. What constitutes material change will be determined at our sole discretion.

By continuing to access or use our Software after any revisions become effective, you agree to be bound by the revised terms. If you do not agree to the new terms, you are no longer authorized to use the Software.

Governing Law

The Laws of the jurisdiction where you are a resident, excluding its conflicts of law rules shall govern any dispute arising out of or in connection with this Eula. The Applicability of the Uniform Commercial Code (UCC) and any other laws that direct the application of the laws of any other jurisdictions are expressly excluded.

Changes to this Agreement

We reserve the exclusive right to make changes to this Agreement from time to time. Your continued access to and use of the software constitutes your Agreement to be bound by, and your acceptance of, the terms and conditions posted at such time. You acknowledge and agree that you accept this Agreement (and any amendments thereto) each time you load, access, or use the software.

Therefore, we encourage you to review this Agreement regularly.

If, within thirty (30) days of posting changes or amendments to this Agreement, you decide that you do not agree to the updated terms, you may withdraw your acceptance to the amended terms by providing us with a written notice of your withdrawal.

No Employment or Agency Relationship

No provision of this Agreement, or any part of relationship between you and Music Tribe is intended to create, nor shall they be deemed or construed, to create any relationship between you and Music Tribe other than that of an end user of the software and services provided.

Equitable Relief

You acknowledge and agree that your breach of this Agreement would cause Music Tribe irreparable harm for which money damages alone would be inadequate. In addition to damages, and any other remedies to which Music Tribe may be entitled, you acknowledge and agree that we may seek injunctive relief to prevent the actual, threatened, or continued breach of this Agreement.

Limitation of Time to File Claims

Any cause of action or claim you may have arising out of or relating to this Agreement must be commenced within one (1) year after the cause of action accrues, otherwise, such cause of action or claim is permanently barred.

Entire Agreement

The Agreement constitutes the entire Agreement between you and Music Tribe regarding your use of the Software and supersedes all prior and contemporaneous written or oral arguments between you and Music Tribe.

You may be subject to additional terms and conditions that apply when you use or purchase other Music Tribe’s services, which Music Tribe will provide to you at the time of such use or purchase.

Contact Us

Do not hesitate to contact us at [email protected] if you have any questions about this Agreement.

Copyright © 2021 Music Tribe Global Brands Ltd. All rights reserved. | Privacy Policy | Imprint & Terms of Use

Image User Agreement

Important Image Use Information

By copying or making any use of any of the images linked below (the Image), you acknowledge that you have read and understood, and agree to, the Image Usage Agreement (the Agreement) that governs your use of the Image. If you do not agree to the Agreements terms, you may not copy or use the Image in any way.

Usage Agreement

Subject to the terms of this Agreement, you may use the Image only for editorial use or as an authorized distributor or reseller. This right to use is personal to you and is not transferable by you to another party. The Image cannot be used to promote or sell any product or technology (such as on advertising, brochures, book-covers, stock photos, t-shirts, or other promotional merchandise) other than authentic Music Tribe IP Ltd. Products. You may not use the Image in any way that might prejudice the reputation of Music Tribe, or the distinctiveness, validity or goodwill of any of its brands. You may not use the Image in any way that misrepresents your relationship with Music Tribe. You may not alter, or modify the Image, in whole or in part, for any reason.

Music Tribe IP Ltd is and shall remain the sole and exclusive owner of the Image. You will not delete, alter, or obfuscate any proprietary legends relating to the Image, and each use will be accompanied by the following attribution shown next to the Image: «Courtesy of Music Tribe IP Ltd.».

The Image is provided by Music Tribe IP Ltd on an ‘as is’ basis, without warranty of any kind, including non-infringement or ownership. You, are responsible for your use of the Image and hold Music Tribe IP Ltd free and harmless from any liability connected to your use of the Image. Any misuse of the Image or breach of this Agreement will cause Music Tribe IP Ltd. Midas irreparable harm for which immediate or pre-emptive injunctive relief may be proper.

Copyright © 2021 Music Tribe Global Brands Ltd. All rights reserved. | Privacy Policy | Imprint & Terms of Use

Источник

Читайте также:  Kia sportage с турбированным
Оцените статью